2014. február 26., szerda

Post, azaz posta, ami Ausztriában és Németországban bizony sárga, és nekem nagyon tetszik...
A kislányom apukája német, így bár az osztrákoknál lakunk én mégis inkább Németesre csináltam, a Bianka Postát, csak mert ugye ehhez van szokva színben.....
Nem tudom hogyan mutatna a mi piros fehér zöld színkombinációnkban...de lehet egyszer majd kipróbálom......
Az ablakos részt megint egy másik baba csomagolásáról levett műanyagból csináltam.....Szerencsére pont jó volt a mérete így nem kellett sokat változtatnom rajta.
A laptopot is papírból készítettem, a neten rengeteg oldalon lehet találni miniatűr dolgokhoz ilyen sablont amit rá tudunk ragasztani egy kartonra és máris kész a laptop.
A levelek is egy ilyen oldalról lettek leszedve és kinyomtatva...
Itt most nem csináltam polcot, csak a pultot, mert van playmobil játékunk és onnan kölcsönvettem, ahogy a csaj háta mögötti dolgokat is......
Azt szerettem volna, hogy ne egy egyszerűen leutánzott postája legyen a csajomnak, hanem legyen benne valami egyedi dolog is, így használtam kockás és pöttyös anyagokat is, hogy igazán Barbies legyen az összhatás.....




2 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik, amiket csinálsz.....gratula

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok, szép ötletes munka. Esetleg egy pár oldalt tudnál ajánlani, ahol találok ilyen ötletes apró nyomtatható dolgokat. Magam is imádok babázni és talán akkor nem kell keresgélni.

    VálaszTörlés