2014. április 15., kedd

Barbie konyha

Ezzel még tartoztam a kis csajomnak, mert csak a középső mosogatós rész volt meg neki, e köré épült a többi, ezért ez a szín kombináció.....
Sajna a Barbie cég meglehetősen rondára gyártotta le magát a szekrényt ezért próbáltam feldobni egy kicsit.
A narancssárga nem tartozik a kedvenc színeim közé, de a végeredménnyel elégedett vagyok :D
Sajnos a szekrény ajtók,még mindig ne nyithatók, csak design elemek az ajtók, de mivel van sütő és hűtő, ami használható, így nem sok szükség van ezekre a szekrényekre, ráadásul a lábasoknak készült egy polc is. Apropó lábosok, ezek kindertojásból készültek, és kábelkötöztő a fogójuk :D
A páraelszívó, egy alufóliás papír henger, amire tükör fóliát tettem, plusz egy ragasztó stift kupakja :D
A turmix gép néhány kupak összeragasztva némi narancssárga polifon, és gombok összeragasztva, ez a teteje :D
A kávé, narancslé automata papírból lett elkészítve az ötlet a froggy stuff oldalról van, már készítettem néhányat :D
A többi már csak dekor, illetve régebben készített dolgok, pl. pékárú, az asztalon.
Jó kreatívoskodást!





 



4 megjegyzés: