2014. július 13., vasárnap

Bolhapiacos Barbie újászületése

Tegnap voltunk először életünkben gyerek bolhapiacon, ahol a gyerekek árulták a számukra megunt dolgokat.
Mostanában elkeztem szeretni a bolhapiacokat, mert olcsón jutunk játékokhoz, néha még kincsekhez is :D
Ezt a Barbit 2007-es is ott találtuk, és mivel unjuk már egy ideje a csajommal a szőkéket , hazahoztuk. 1,5 euróért adták, de szörnyen nézett ki, a haja egy kicsit félelemmel is töltött el, de ugye már megvan a saját jól bevált helyrehozási technikám. Szóval neki álltam és láss csodát,kiderült hogy csodálatos hullámos haja van neki, egy picit rá is sminkeltem.
A végeredmény még a kiscsajom apja szerint is csodálatos lett :D
De majd ti eldöntitek!
Szép napot!



4 megjegyzés:

  1. Valóban nagyon szép lett!
    Mint egy brazil szappanoperában lévő csúnya Lányból lett szupermodell. :)
    Ez a gyerek bolhapiac engem is érdekelne. :) Hol található?
    Én tetoválni szeretnék egy Barbiet, és ehhez sajnálnák feláldozni egy drága babát.
    A ruhát Te varrtad?
    Nagyon dögös!
    Nálunk is a férfi vélemény a mérce. :D

    VálaszTörlés
  2. Szia, Ausztriában nyaranta van ilyen,Bécsben.... még mi sem voltunk sose,egy újságban láttuk..... nekem is egyébként olyan Brazilos lett a végeredmény :D A ruhát nem én varrtam, sajnos a varrás, nem az erősségem, sőőőt nem nagyon szeretek varrni, ezeket a kis dolgokat szerintem kifejezetten nehéz elkészíteni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi az infót!Mostanában talán nem jutok el oda.
      Azért Nektek remélem sok kincset sikerül még találni ott, és láthatjuk majd. ;)

      Törlés
  3. augusztusban is lesz, majd holnap kifaggatom a fiamat, ha érdekel, hogy hol és mikor :d hátha :D

    VálaszTörlés