2015. szeptember 25., péntek

Az álom baba megérkezése....

Amióta a kiscsajom egyedül is képes a youtube-n bóklászni, rajongással nézi ezt az amerikai girl babát...
Egy kedves ismerősöm által meg is sikerült szerezni (s bár azóta nem beszélünk) azóta is hálás vagyok neki, érte....
Persze ez nem Barbie, de arra gondoltam megfér itt a babák között ez a poszt is.....
Hiszen kinek ne tetszene ez a babóca....
Szóval variációk Szamantha bab ruhatárára....
Hozzáteszem nem vagyok egy nagy varró géniusz :D ezt nézzétek el nekem...
 






3 megjegyzés:

  1. De jó látni ezt a szépséget a gyűjteményetekben! Megérte és igazán változatosan lehet öltöztetni. Gyönyörű ruhákat kapott! Nagyon szeretek AG babákkal/babáknak dolgozni: teljesen kikapcsolódom varrás/gyöngyfűzés/gyurmázás közben és tiszta sikerélmény amikor gyarapíthatom a készletet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Első pillanatban azt gondoltam nem erte meg mert csak a vám 50 euró volt, de a kiscsajom annyira őrült neki :)

      Törlés
  2. Az aliexpress-en Phoebe's Fantasy Land néven van egy bolt, nála 100/108 USD egy baba. Nem sokkal olcsóbb mint Amerikában, de mind vadonatúj és nincs postaköltség:).

    VálaszTörlés