2015. október 14., szerda

Fenyőfa


Mini karácsonyfa gyártás, pipatisztitóból, vagy mi a szösz az :D
A minap kaptam egy csomó ilyen zsenilia drót valamit, éppen azon gondolkoztam, hogy mit fogok vele kezdeni, amikor a youtube-n láttam egy videót, hogyan lehet karácsonyfát készíteni belőle....Aztán másnap nekikezdtem és tényleg meglepően könnyű volt elkészíteni. Nekem 8 db  kellett az ekkora fenyőfához ......
Sok mindenre nem volt szükségem hozzá, csak egy hurkapálcikára, ragasztópisztolyra, rengeteg türelemre, és a kiscsajomtól kölcsönvett gyurmára. Az alja egy halkrém tubusának a teteje, de nagyobb fogkrémes kupak is jó lehet hozzá.


6 megjegyzés:

  1. Ó, de szépséges lett!!! Igazi nevén: zseníliadrót. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajjj de jo hogy leírtad :) javítom :) koszonom :)

      Törlés
  2. Nagyon szuper!
    Nekem arany és ezüst van belőle, és én filcből készült fenyőfáim dekorálására használtam fel, mit boa.
    Viszont fenyőfának ezerszer jobb!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most csináltam rózsaszínt is persze kérésre ... Érdekes lett :)

      Törlés
  3. Nagyon szép lett, veszek én is zseníliadrótot és készítek egyet, megihlettél:-)

    VálaszTörlés