2015. november 26., csütörtök

Karácsonyi hangulatban

Karácsonyi hangulatban :D






4 megjegyzés:

  1. Remek a díszítés, nekem is most az ezüst, fehér jön be, pedig eddig el sem tudtam volna képzelni... :-D Idén meg valahogy az aranyat nem tudnám. :-) Nagyon ízléses, kellemes lett! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, most idén a karácsonyfánk dekorációjában is lesz ezüst :D valahogy tavaly bejött amikor Bibi kérésére rózsaszín mellé betettem :D és igen pár éve még én is nagyon aranyban gondolkoztam :D

      Törlés
  2. Annyira szuper lett a feeling, hogy sokadszorra is kedvem támadt kicsire összemenni, és Nálatok lakni. :) Igényes, precíz, nem is tudok hozzáfűzni sokat, csak hogy Tökéletes!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, de sajnos még mindig vannak hibák......persze meg szoktam nézni mások munkáit is és mindig rájövök, hogy na jólvan ilyen piciben max ennyi...meg hogy csak nekem tűnnek fel ezek az apró eltérések....Persze mondjuk nálunk letisztultnak és viszonylag egyszerűnek kell lennie a dolgoknak, hogy a kiscsajom tudjon vele játszani és ne kelljen óvatoskodnia :D Szegény mindig amikor valami már elfárad, sajnálja nagyon, én meg mindig mondom neki, hogy semmi gond anya csinál újat :D

      Törlés