2015. december 26., szombat

BIBI art tattoo .....

Picit már untuk a folyamatos evést ivást, ezért a kiscsajommal, barkácsolni kezdtünk. A bútorok nagy része már megvolt egy előző projektből, de azért a tattoo stúdióhoz még kellett pár apróság. Ez is újrahasznosítás jegyében készült használt iskolai mappa az alapja, amit ha megunta a kiscsajom a játékot csak összecsukjuk és mehet a könyvespolcra. A bútorok továbbra is kartonpapírból vannak. Az alkotás közben az jutott az eszembe, hogy mit fogok kapni a mindig tökéletes dolgokra nevelő szülőktől :D :D :D

Felirat hozzáadása

















4 megjegyzés:

  1. Megőrülök, megőrülök, megőrülök, Imádom!
    Egyszerűen fantasztikus!
    Utálom magam azért viszont hogy mindíg minden hozzászólásban a saját dolgaimról is írok, de ezt elkell meséljem Neked. :)
    Már régóta tervezek egy Pin Up girl babát, olyan igazi vagány, bevállalós csajszit, akinek tetovált a karja.
    Ha lehetne most ültetnék fel egy babát a buszra, hogy menjen Hozzátok tetováltatni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem baj én szeretem hogy leírod, amiket csinálsz :D vagy tervben van.... nekünk megvan ennek a babának mindhárom darabja :D az egyik szerintem pont olyan amit te szeretnél :D Megkeresem neked,és lefotózom, szerintem a legjobb lenne :D Anno vettem őket, amikor Bibi még nagyon pici volt a tescoban valami 400 Ft/darab áron :D ezért hoztam el mindegyiket... Ha jól emlékszem ezek Stefi babák

      Törlés
    2. Jajj, nagyon aranyos vagy!!De igazán nem akarom én azt a babát elorozni Tőletek. Hátha a jövőben még szerepet kaphat majd Nálatok is a tetkós csajszi. :)
      Amúgy tényleg azt hittem hogy Ti rajzoltátok a babákra a mintákat.
      Egyszer vettem körömmatricákat és azzal dekoráltam az egyik baba felkarját, viszont azért látszott hogy matrica, és még akkor ütött ez a tetoválás dolog szeget a fejembe.
      Örülök annak is ha segítesz esetleg kitalálni hogy mivel tudok szépen maradandó, apró mintát rajzolni a babák testére.
      Mindenesetre szívesen megnézem a Ti babátokat is, biztos vagány nagyon. :)
      Amúgy meg szerintem a tökéletes dolgokra nevelő szülők nem a való életre nevelik a gyerekeiket, és imádtam volna, ha ilyen kreatív és inspiráló Anyukám lett volna kislány koromba. A Gyerkőceid csak sejthetik hogy mennyire szerencsések. :D

      Törlés
  2. Jaj, de sajnálom, hogy ennyi időt kihagytam a blogodban (meg a babavilágban is). Nagyszerű lett ez a tetkóstúdió, igazán hangulatos, és a világítás csak fokozza ezt. Ezek a Steffik nagyon cukik. A bútorok és apró kiegészítők megint tökéletesek!

    VálaszTörlés