2016. február 1., hétfő

Frozen ágy

Már régebben eszembe jutott, hogy a laminálóval remek jeges hatást lehetne elérni.
Ez az első próbálkozásom, de szerintem még fogom használni, mert nagyon érdekes és szép lett a végeredmény.
A titok pedig, hogy a rétegek közé, beszórtam csillámport és egyéb apróságokat, majd betoltam a laminálóba ...
Persze előtte megkérdeztem az uramat, hogy mennyi esélye van annak, hogy felgyullad....de megnyugtatott, illetve beigért egy új gépet, ha ez bekövetkezne....
Hogy még jobban fokozzam a hatást a végén még ragasztó pisztollyal olvadozó jégcsap mintát is kapott az egész., illetve némi jégvirágot is festettem a másik oldalára, hogy csak "éppenhogyanlátszódjon"
A babával kapcsolatban csak annyit, hogy nálam a Disney cég babagyártó részlege is bekerült a gagyi gyártok sorába ugyanis szerintem szégyen hogy majdnem 10.000 Ft-ért a baba lába, nem hajlítható....
Most a kiscsajom kettő ilyen babát is kért a másik Rapunzel, szerencsére akciós volt, de annak is ugyanúgy abból az anyagból készült a lába....








11 megjegyzés:

  1. Micsoda ötlet! Te aztán kreatív vagy! Igazán dekoratív a végeremény. Abbey-nek is jól passzolna egy ilyen ágy (vagy bármilyen bútor ezzel a technikával)! A babára nem is tudom, mit mondjak. Ízület nélküliséget csak a kis pónikon tudok megbocsátani... És jól látom, hogy ráöntött felsője van...? Dehát hiába, ha a gyermek rákattan valamire... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye ugye? akkor nem csak engem zavarnak ezek a dolgok, bár a felsője, még oké, mert van rajta egy gomb és énekel, ami mondjuk nekem kifejezetten zavaró volt, mert éjszaka csináltam a gyerekszobába az ágyat és minden próbánál sikerült benyomnom és mindig kornyikálni kezdett, a nagy csendben :D A leg durvább, hogy Bibikém egy Rapunzelt is kapott, valami festhető hajut, ami annyit jelentett hogy volt hozzá egy rózsaszín és egy lila filc....de ezt majd megosztom itt, mert nem hagy nyugodni az a pofátlan átverés amit ezek a cégek a gyerekekkel, na meg azon hülye szülökkel csinálnak, mint pl. én :D :D

      Törlés
  2. Annyira jól sikerült az ágy hogy ránézésre megvan a hideg hatása is.Nagyon ügyes munka!
    Talán ebben az esetben elismerés ha azt mondom, hogy kirázott tőle a hideg?! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A legjobb dicséret, amit kaphatott :D köszönöm :D

      Törlés
  3. Szupi ágyikó!!! :-) Én is néznék még bútorokat mellé, remélem folytatod! :-) Imádok mindent, ami havas, jeges, téli, akár zord hideg látványú is lehet. :-) Mostanában én is elkezdtem érdeklődni a különböző Disney csajok után, pl. Merida, Anna, Elsa, Aranyhaj... stb. Nagyon vissza kellett fognom magam az áruházban, hogy ne vegyek valamelyikből, mégha ott szerencsére olcsóbb, mint 10E. Viszont, pár hete látom a játékshopban, hogy jönnek ki újabb verzióban ezek a csajszik, és a ruhájuk nem festett, hanem levehető, és az arcuk is valahogy jobb, kidolgozottabb. Nekem nagyon tetszenek, és attól tartok rájuk fogok kattanni!! :-D A lábuk valószínűleg továbbra sem hajlíthatók, de én már annak is örülök, hogy nem öntött ruhájuk van (bár a kesztyűk azok, amelyiken van), és lehet őket öltöztetni. :-)
    Nekem leginkább Anna a kedvencem:

    http://www.jatekshop.eu/disney-hercegnok-teli-anna-hercegno-classic-baba-28-cm-hasbro-55841.html/hun

    A többiekről egy bemutató videó, de ott vannak a webshopon is:

    https://www.youtube.com/watch?v=tw7fKqMREfk

    Amúgy nagyon egyetértek veled, totál bolondnak nézik a vásárlókat, úgyhogy várom erről is a posztodat, ha lesz! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello
      Meglestem a videót, szépek a csajok. :) Bár nekem a nagy szemük annyira nem jön be..

      Törlés
    2. Megnéztem én is a videót, nem tudom...annyira nekem ezek a hercegnők nem jönnek be, de ugye tudjuk, a babavásárlás során a kiscsajom dönt és kér....Viszont van a monsterhigh babáknak egy új nagy változata 44 euroért, az nagyon tetszik, nem tudom láttad-e már, amikor bejött akkor akciósan 36 euro volt és szívesen megvettem volna a csajomnak, de az bezzeg nem kellett neki :D Szóval nem erősködtem, mert nem szoktam befolyásolni őt.....Egyébként még tervezek bútorokat is de mostanában nem jut időm rá....

      Törlés
    3. Képről láttam már az összes nagy MH lányt, a boltban meg csak Gooliope Jellington-t kapni, de a színei nagyon tetszenek! :-) Még nem csábultam el rá, és nem is merek gondolkodni rajta, mert akkor tuti beleszerelmesedek! :-D

      Törlés
  4. Hello! Nagyon klassz lett az ágyikó!
    A Disney hősök ezekkel a nagy szemekkel nekem annyira nem jönnek be. A roppanós térd az alap.. Az már a '80-as évekbeli barbiknál is megvolt... Bár a Mattel is adott ki jópár olyan Barbie-t, aminek nem roppanós a térde, pl. a Tündérmese a Divatról meséből Marie-Alicia és Barbie lába se az. :S

    Az ágyat milyen micronos fóliából készítetted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen az a bizonyos roppanós térd, de igazad van, azt szoktam mondani hogy lengyel piacon amit veszünk babát 1-2 euroért annál rendben van, hogy nincs de az új babáknál, kötelezővé kéne tenni...Most eszembe jutott hogy pár éve BArbie babával is jártunk így a Clare baba volt olyan aminek a szoknyáját lehetett le és feltekerni a hátán, ha jól emlékszem egy hercegnő úgy lesz valami ilyen betétdal volt abban a mesében....de nem tudom biztosan :D na akkor is egy vagyont fizettünk a babáért, és azzal is van bajom,de majd beleteszem azt is a felsorolásba :D A lamináló fólia 80 micronos volt, de 3 réteg amit egymás után rálamináltam az alapra amibe beleszórtam a csillámport is :) így elég vastag és stabil lett :D

      Törlés
  5. Halihó, beszemtelenkedek ide is :)
    Remek lett az ágyikó, nagyon ügyes vagy!
    Amennyire én tudom ez az Elza baba a Mattel cégtől származik és ettől az évtől elvesztették a Disney licenszet, átkerült a Hasbrohoz, ezért vannak ennyire új, más külsejű Disney hercegnő babák. Disney készít csak a saját boltjaiban kapható Hercegnő babákat, szerintem szépek és viszonylag sok ízületük van
    Engem ők indítottak el a gyűjtögetés útján már ha ezt a néhány babát mát gyűjteménynek merhetem nevezni :)
    http://kepfeltoltes.hu/151215/Sisters_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    VálaszTörlés