2014. június 27., péntek

Fürdőszoba


Itt most nem készítettem elkészítési képeket, mert tulajdonképpen nem túl bonyolult egy fürdőt összerakni :D
Sőt arra sem törekedtem, hogy valóságos legyen hiszen a kislányok a kicsit meseszerű dolgokat jobban szeretik.
A színvilágot, a barbie házunkból kiszedett wc adta, e köré épült minden.
Viszont érdemes megnézni milyen agyagokat használtam fel.... 
A wc melletti papir tartó, ragasztó stick kupakja ebbe tekertem bele papirt, a hátoldalára, pedig egy gombot tettem, így működik a papiradagoló.
Maga a wc tartály egy képkeret, amit 1 euróért vettem két darabos csomagban.
a törölköző tartó, fogpiszkáló, aminek a végeire gyöngyöt ragasztottam.
a zuhany fej, egy fél mini facsipesz, amire egy gomb és egy öntapadós strassz került.
A zuhanyzóban is egyébként ezeket használtam.
A mosógép is doobozból készült mégpedig kakaós doboz, amire lyukat vágtam lefestettem, a dob egy hajcsvaró, beleragasztva, illetve beletettem maradék filc anyagot,és lezártam műanyag fóliával.
A mosógép feletti adagoló, egy körömlakkos üveg kupakja amire gyöngyöt és egy csillag formájú karkötődíszt tettem.
A csap cukorkás doboz, a csaptelep egy filc kupakja, amibe gemkapcsot szúrtam aminek a végén egy gyöngyszem van, elfordítható, mert nem ragasztottam bele a kupakba....
A designer lámpák is nagyon egyszerűen készültek, egy gomb gémkapocs és gyöngyök alkotják, ezt fényképeztem.
A végeredmény szerintem elég jó lett, még úgy is, hogy nagyon sok dolgot itthonról szedegettem össze....
Jó barkácsolást!















2 megjegyzés: