2014. június 26., csütörtök

Jeges trón készítése..

Jeges trón készítése..


Igazából ezt a trónt a Frozen meséhez készítettem, de a fotózáshoz betettem Abbey szobájába hogy jobban mutasson.
Nagyon egyszerűre terveztem, hogy bárki könnyedén meg tudja csinálni.
A kép alapján készítünk egy széket, amit ragasztópisztollyal összeragasztunk.
Utána még a festés előtt, szépen beragasztózzuk, úgy mintha jeges lenne a szék.
ehhez nekem két rúd ragasztó kellett, de a látvány miatt úgy gondolom megérte.
Ha a ragasztó kihűlt el lehet kezdeni lefesteni. Én akril festéket használtam, 3 rétegben. Némi világoskéket is.
A diszítéhez világoskék dekorációs gyöngyöt ragasztottam rá és a végén még egy réteg akrillal átkentem, hogy egy picit átüssön a kék szín mintha tényleg jég lenne.
A végeredmény szerintem pazar lett, tényleg mintha egy fagyos trón lenne.







4 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki, gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom Bambuchoz, tényleg nagyon jól néz ki, és remekül mutat ebben a környezetben, abszolút ötletes, a szoba is szuper!! A kandallóról alig tudom levenni a szemem, az ágy pedig olyan puhának néz ki, hogy szinte érezni milyen kényelmes. Az ezüst párna meg tökéletes. Megint tanultam Tőled technikát és ötletet. :-)

    VálaszTörlés
  3. This is so cute. I just watched Frozen last night. It fits perfectly with the movie.

    VálaszTörlés