2016. október 22., szombat

A hibás szarvasok

Ez is egy köztes bejegyzés lesz, úgy látszik, mostanában így alakul......viszont ezt meg kell osztanom, mert véletlenek, vannak, vagy nincsenek, ki tudja, de ezeket a cuki szarvasokat, mintha Bibi babáinak tervezték volna.... A nagyobb hibás, ezért a kettő összesen 2 eurómba került, és már elkezdtem őket megjavítani, szerintem egyébként némi festék kell majd csak. Szóval a nagy szarvas egyik szarva le volt törve, így egy picit meg kellett reszelnem, illetve feltöltöttem ragasztópisztoly rúddal, és szerintem már jó is, nem vág, és a szarvasok is el szokták veszíteni az agancsuk egy-egy darabját :D
Persze lesz hozzá szánkó is, ennek a terveit felteszem, hátha rajtam kívül másnak is kedve támad szánkót gyártani :D és szüksége van sablonra hozzá :D







2 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek, mintha élnének! Biztos nagyon szép Mikulásos kép lesz belőlük.

    VálaszTörlés