2016. október 20., csütörtök

Halloween-i babaház

Eszembe jutott, hogy tavaly a kiscsajom mennyire örült a halloween.i meglepetésének, talán emlékeztek még rá, http://lozsuzsa.blogspot.co.at/2015/09/halloween-barbie-modra.html
ha nem akkor itt megnézhetitek.
Az idén viszont szerettem volna egy rémisztő házat csinálni neki, azt hiszem ez sikerült is valamennyire...... Sajnos most sem egészen olyan lett mint szerettem volna, sőőőőt a ragasztópisztolyos fal, küzd némi hibával, de talán majd legközelebb ügyesebb leszek :D






















3 megjegyzés:

  1. Nem is értem mi a gondod, mert szerintem meg szuper lett. Gratulálok.

    VálaszTörlés
  2. Imádom! Én EAH-ban készítek már egy éve "fa" házikót, szóval, papírrúdból, ami azt jelenti, hogy száz év múlva készen is leszek vele. :-D A lényeg, hogy a most látott bútoraiddal nagyot segítettél nekem az ötletelésben! :-)

    VálaszTörlés